Pagina's

zaterdag 16 september 2017

Kerstsok

hoi allemaal,

Dit keer een kerstkaartje in een aparte vorm. Deze (kerst)sok heb ik een paar jaar geleden gekocht en er nog te weinig mee gedaan. Dus dat werd weer een keertje tijd haha.
Het plaatje is van Marieke en het papier is allemaal van restjes Maja Design. De kerstboom is van Ali en de Wintermal is een mal van Noor!Design.


Deze kaart doet mee bij:

AnMa Creatief - alles behalve vierkant of rechtboek (via facebook)
Creative Moments - anything goes


14 opmerkingen:

  1. leuke kerstsok met een lief plaatje!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave sok....moet je beslist vaker gaan gebruiken!
    Leuk dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge op FB!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sok. Jammer dat zo'n mal dan blijft liggen. Maar je hebt hem weer gevonden. Afvallen gaat goed! Alleen de weekenden zijn wel een strijd hoor. Ik vind het altijd gezellig als er dan een hapje op tafel staat. Nu staan er alleen wortels, komkommer en tomaatjes. Geert eet chips als ik op bed ga....hahahaha. Wel lief.

    Fijn weekend,
    liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline,
    Je hebt de sok heel mooi aangekleed,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi in die vergrijsde winterkleurtjes Caroline!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kerstsok Caroline!...leuk plaatje en mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk gedaan Caroline in deze mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstsok, lief plaatje en mooie zachte kleurtjes. Je herfstkaart is ook mooi, ik vind het model zo leuk, wil er ook nog een kaartje mee maken.
    Heerlijk zo'n weekje er tussen uit, ik hoop dat jullie genoten hebben ondanks het weer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kerstsok helemaal top Caroline, mooie kleuren en prachtig papier.
    Het plaatje staat er super bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is gaaf geworden hoor.....ik vind het zo'n leuk ding die kerstsok......Je kunt er lekker veel op kwijt en hem in elke stijl aankleden die je leuk vindt.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik gebruik hem ook te weinig, vind hem eigenlijk te klein. Maar je hebt er weer iets moois van gemaakt. Leuk het plaatje van Marieke.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke sok heb je gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hi Caroline,
    this is an amazing project. Just stopping by to tell you that you are the winner of the Tuesday digi giveaway at Just keep on creating. Can you please email me so that I can forward you your gift certificate :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline