Pagina's

vrijdag 29 juli 2016

Wanneer zal ik mijn bootje laten varen......

Hoi,
 
Soms zitten er zoveel ideeën in mijn hoofd dat ik mezelf niet bij kan houden. Even goed de tijd nemen om een project rustig af te maken. Zo ook deze kaart. Ik wilde persé iets geborduurd hebben op de kaart maar ook iets vintage en het moest een vakantiekaart zijn. Nou, dat is het wel volgens mij. Zoals dat jongetje met zijn bootje in de zee staat te turen en denkt: wanneer zijn de golven niet te hoog om mijn bootje te laten varen. Haha, ik bedenk er zelf altijd een soort verhaaltje bij, altijd leuk om je kaart dan tot een goed resultaat te krijgen. Ik krijg er ieder geval een vakantiegevoel van.......
 
 
 
 
Ik heb er nog wat detailfoto's bij gedaan zodat je de zijkant van de trapjeskaart een beetje kunt zien. Ook zo leuk hoe die meeuw op de paal aankomt.....
 
Deze kaart doet mee bij:
 
wlvc.blogspot - zon, zee, strand
crazychallenge - summerfun
getcreativechallenges - lots of blue
cardsandscrap - zomerse kaart
 
 
Ook heb ik weer gewonnen en wel met deze kaart:
 
 
 
Fijne avond verder!
 
 
 
 
 
 


20 opmerkingen:

  1. Hallo Caroline
    Wat is je vakantiekaart prachtig geworden, mooi geborduurd ook.
    het model is heel gaaf, de afwerking is weer toppie, dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Ook gefeliciteerd met het winnen met je andere prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat komt het geborduurde stukje prachtig uit op je kaart Caroline....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie combinatie trapjeskaart met borduurwerk! Gefeliciteerd met je winnend kaartje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je winnende kaartje! Ook deze creatie is werkelijk schitterend! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline,
    dat heb ik nou vaak bij kaartjes van en ander, dat ik er verhalen bij bedenk. Jouw kaart is erg leuk! EN het plaatje van het jongetje ook! Mooi model.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for joining in our current Challenge at Craft Your Passion Challenges, good luck.
    Angie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan! Ik heb gewoon zin om naast het jongetje te gaan staan en te genieten van de golven.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart Caroline!
    Leuk zoals jij er een verhaaltje bij verzint....
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart en wat die verhaaltjes betreft dat maakt het zo leuk van een creatie de een kan zich er helemaal in leven en een ander niet. Nou ik zet er ook altijd een verhaaltje bij hoor. gezellig dat je meedoe aan de challenge bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Another great card! I love the layout and the cute image. Thanks for join us at Crafty Sentiments designs this time, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful!! love this style of cards and the embellishments are just perfect. Thankyou for joining us at Get Creative for our 'lots of blue' challenge Lynda DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan en knap dat je er ook nog zo'n mooi borduurtje bij hebt gebruikt. Een hele mooie kaart en hij geeft een heerlijk zomers gevoel als je er naar kijkt. Een hele fijne zondag en groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaart echt super mooi Caroline. Leuk om er een borduurtje op te verwerken. En mooie details.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaart. Altijd leuk.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Caroline
    Prachtig is je zomerkaart in dit leuke model en heel mooi past het borduurtje erop, ik houd wel van dit thema.
    gezellig dat je meedoet op ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card Caroline. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a pretty color combo! The stitched detail is absolutely amazing and I love the layout you used for this.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Animals challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Caroline wat een prachtige kaart. Je hebt hele leuke materialen gebruikt. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een schattig kaartje en leuke zomerse details , omlijst met een mooi borduurwerkje.
    groetjes van Anneke WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A grat summer card!
    Love your colours and the feeling of being at the seaside.
    Wonderful!

    Thank you for joining Cuttlebug Mania this time!
    Swissie DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline