Pagina's

zaterdag 2 juli 2016

Terug van vakantie

Hallo allemaal,

Misschien hebben jullie de afgelopen weken wel wat reacties van mijn kant gemist maar ik was heerlijk op vakantie.....

We zijn in Bretagne geweest en hadden zoals we gehoopt hadden, niet zo heel mooi weer. Helaas is het weer dus wat tegengevallen maar we hebben ons prima vermaakt. Mooie wandelingen gemaakt door het bos over stenen, langs de kust en ook leuke stadjes bezocht. De autoritten naar de kust of ergens anders naartoe is altijd zo mooi. De natuur daar, daar ben ik echt een beetje verliefd op geworden haha.
Toen we woensdag een prachtige wandeling langs de kustlijn maakte, kwamen we langs een gedeelte waar oesters werden gevangen. Op het strand heb ik daar wat mooie gevonden maar ook andere mooie schelpen die ik voor mijn kaarten ga gebruiken. Mijn man moest wel erg lachen want als we aan het wandelen waren dan was het vaak: O, wat een mooie kleuren daar zou ik wel een kaart van willen maken haha. En zo ook op het strand: O, schelpen! Die ga ik voor mijn kaarten zoeken....

 


Ook waren wij tijdens onze vakantie 30 jaar getrouwd, wat gaat de tijd snel. Ik heb van mijn man een mooie doos Faber Castell potloden gekregen. Ik ben dus druk aan het oefenen geweest.....

  
Hier zien jullie vast wel in de komende tijd een kaartje van voorbij komen.

De 2 kaarten die ik verleden week vrijdag en gisteren heb geplaatst had ik van te voren thuis al op de timer gezet.
Verder hadden we een hele slechte internetverbinding en heb ik jullie blogs dus niet goed kunnen bezoeken en reacties geven was heel moeilijk.
Ik heb de komende week nog heerlijk vrij en ga lekker knutselen en jullie blogs weer bezoeken.

Ook ben ik tijdens mijn vakantie nog wat in de prijzen gevallen:
 
 
 
 
Fijne dag!
 
 
 



11 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie weer terug zijn. En ik kijk uit naar je kaarten met de schelpen. En heerlijk nog een weekje vrij.
    Gefeliciteerd met je prijsjes/ noteringen.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van het weer, maar aan de foto's te zien heb je je toch wel prima vermaakt. Fijn!
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag en wat een mooi cadeau. Veel plezier ermee.
    En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je winnende kaarten. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal mooi en gezellig uit en gefeliciteerd met je winnende kaartjes.
    Bretagne is prachtig!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat het weer wat tegenviel Caroline maar jullie zijn er heerlijk tussenuit geweest en hebben er zo te zien en lezen toch wat van gemaakt. Mooie doos kleurpotloden heb je gekregen, heerlijk ontspannend om mee bezig te zijn.
    Gefeliciteerd nog met je trouwdag en geniet nog van je vrije week.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk Caroline dat jullie een leuke vakantie gehad hebben ... Jammer van het weer ! Gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag en wat een superleuk geschenk ! Dus binnenkort kaartje met ingekleurde stempeltjes en dan nog schelpjes erbij ... super zeg !
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes.
    Nog een heerlijke vakantieweek ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat jullie zo een heerlijke vakantie hebben gehad in Frankrijk...en nog gefeliciteerd met jullie 30 jarig huwelijk...wat een schitterende doos kleurpotloden heb je gekregen ...
    gefeliciteerd met je winnende kaartjes ...ook dat is super leuk natuurlijk...geniet er nog maar lekker van..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk zeg! Daar kun je dan weer een poosje op teren. En natuurlijk altijd iets van de hobby bij je.mlogisch hoor. Ik neem ook altijd mijn potloden mee. Veel te leuk!
    Ben benieuwd naar de kaarten met de afdrukjes. En je zult genieten van de blogs,maaltijd gezellig weer te kijken na je vakantie.
    Groetjes en nog een fijne week.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je er weer bent. Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Ik ben benieuwd naar je kaarten met de schelpen! Gefeliciteerd met je winnende kaarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad ,jammer van heg weer maar zo te lezen hebben jullie je toch wel vermaakt.
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag ....een prachtig cadeau heb je gekregen daar zul je nog veel plezier aan beleven...ben benieuwd na je kaarten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat ben je lekker verwend met die prachtige doos potloden. Jammer dat het weer een beetje tegenviel tijdens je vakantie, maar ach... als het weer iets minder is, is het vaak wel lekker "kleur"weer ! Ben benieuwd naar je creaties met je kleurwerk en je schelpen, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Caroline!
    Zo zeg jij bent goed verwend door je mannetje!
    Heerlijk aan de kleur, fijn om zo op vakantie bezig te zijn. Natuurlijk was flink zonnig weer fijner om buiten te zijn, maar goed zo heb je je toch goed bezig kunnen houden.

    Ik zag je vraag op mijn blog en ik dacht even reageren (en meteen volger worden ;-)
    De fantastix gebruik je om de kleur te blenden net zoals je dat doet met doezelaars. Op zich hoef je bij de faber castell niets te gebruiken omdat ze van zichzelf al zo mooi mengen. Toch vind ik het zelf een wat mooier effect geven, egaler!

    Veel plezier nog met kleuren! Ben benieuwd wat je allemaal met de afdrukjes gaat maken!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline