Pagina's

donderdag 28 januari 2016

De tijd vliegt voorbij

Goeiemiddag allemaal,
 
Eerst een welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. ik hoop dat jullie nog vaak een kijkje komen nemen.
 
Vandaag plaats ik een kaart die ik voor de verjaardag van mijn broer heb gemaakt. Hij en zijn vriendin houden erg van reizen en gaan graag naar Egypte. Ik wist dat ik nog ergens zo'n plaatje had liggen. En voor een mannenkaart moet ik altijd echt even gaan zitten maar met behulp van deze sketch lukte het vrij snel.
 
  
Deze kaart doet mee met:
 
Fijne dag!
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Hij is echt goed gelukt :) Prachtig gedaan.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerfulsketches
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je voor je broer gemaakt
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk Caroline.
    Inderdaad erg toepasselijk voor Eric.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow erg mooi, gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke, toepasselijke kaart Caroline!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline